1.Kształtowanie postaw proekologicznych naszych uczniów.
2.Poprawa i podniesienie estetyki otoczenia szkoły.
3.Poznanie fizjologii uprawiania roślin i wartości zdobniczej drzew i krzewów.
4.Kształcenie umiejętności rozpoznawania drzew i krzewów na podstawie liści, kształtu i pokroju danej rośliny.
5.Poznanie zastosowań oraz wymagań w stosunku do składników pokarmowych, temperatury, światła i wilgoci najczęściej uprawianych drzew i krzewów.
6.Zapoznanie uczniów z zasadami generatywnego i wegetatywnego rozmnażania roślin.
7.Zapoznanie ze sposobami uprawiania roślin.
8.Poznanie i zastosowanie niektórzych metod zwalczania chorób i szkodników drzew i krzewów.
9.Kształcenie postaw poszanowania dla pracy własnej i innych osób.
10.Wykorzystanie przyrodniczej bazy dydaktycznej do prowadzenia różnorodnych zajęć szkolnych, do aktywnego poznawania świata przyrody.
11.Dostrzeganie zmian zachodzących w środowisku przyrodniczym w najbliższym otoczeniu.
|